O PROGRAMIE

Jak wziąć udział w programie - przewodnik krok po kroku

  1. REJESTRACJA UŻYTKOWNIKA

    Pierwszym krokiem jest założenie konta użytkownika. W tym celu należy wypełnić formularz rejestracji nowego konta, z wybraniem odpowiedniej opcji:

    •  

      ZAŁÓŻ KONTO UCZNIA

    •  

      ZAŁÓŻ KONTO NAUCZYCIELA

    •  

      ZAŁÓŻ KONTO RODZICA

  2. WERYFIKACJA E-MAIL

    Po wypełnieniu formularza, w celu weryfikacji adresu e-mail przesłany zostanie do Państwa e-mail z linkiem aktywacji konta. Prosimy sprawdzić pocztę i odebrać e-mail.

    Uwaga: Jeśli e-mail nie dotrze do Państwa w ciągu kilku minut, prosimy o sprawdzenie folderu wiadomości niechcianych (spam).

  3. AKTYWACJA KONTA

    Po otrzymaniu e-maila prosimy o kliknięcie w link aktywacji konta.
  4.  

    PO WYKONANIU TYCH CZYNNOŚCI, PAŃSTWA KONTO BĘDZIE AKTYWNE